Er waren eens...
Twee oude rotten in de relatiegeschenken, genaamd Jeroen en Arne. Met ruim 20 jaar ervaring in de branche, was het tijd voor een nieuwe uitdaging. Als bij een wonder werden we in 2019 benaderd door de oprichtster van EcoGiving: Jolanda. Deze andere (nog oudere) rot in het vak zag in ons de geschikte opvolgers om haar duurzame platform naar een next level te tillen. We besloten onze krachten te bundelen en ons hard te maken voor de idealen van waaruit Jolanda EcoGiving is gestart.
EcoWear is born...
EcoWear, een zoon-onderneming van EcoGiving.
Al sinds de start van EcoGiving is Finn, de zoon van Jeroen, betrokken bij EcoGiving. Door de jaren heen heeft Finn zich ontwikkeld tot een specialist op het gebied van duurzaam textiel. Deze kennis werd april 2022 de start van het nieuwe label: EcoWear.
Een glimlach...
Maar van wie zijn al die lachende koppies? Die zijn van ons team. We zijn een enthousiast bedrijf, die al sinds jaar en dag in deze markt actief zijn. Altijd op zoek naar nieuwe dingen. Soms wat naïef, soms wat chaotisch. Maar altijd eropuit om het bedrijfsleven te verduurzamen en de klant enthousiast te maken. Klanthousiast noemen we dat. Hoe we dat doen? Door lekker normaal te doen. Beetje luisteren, beetje lachen, beetje praten, beetje brainstormen. En dan een goed voorstel uitbrengen. We gaan net zolang door tot we jou Klanthousiast hebben gemaakt.
Zonder poespas...
Poespas, daar houden we niet van. We zijn sowieso meer hondenmensen. We houden van grapjes (soms hele slechte, zoals die van net) en maken het liever niet te ingewikkeld. Het woord ‘nee’ komt niet in ons vocabulaire voor, we regelen het gewoon. Met een ongedwongen enthousiasme stuiteren we zo door de wereld van duurzaam textiel. We worden blij van nieuwe initiatieven en ideeën.